Forum Renault Clio

SERDECZNIE WITAMY NA FORUM PRZYJAZNYM WSZYSTKIM ŚRODOWISKOM MIŁOŚNIKÓW SAMOCHODÓW W INTERNECIE I POZA NIM
Dzisiaj jest 2019-04-22, 07:04

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Post: 2018-11-12, 19:17 
Offline
Expérimenté
Expérimenté
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-04-15, 08:28
Posty: 693
Wiek: 31
Lokalizacja: Boat
Płeć: Mężczyzna
Samochód: inny
Pojemność silnika: 2000
Typ silnika: DW10C@163BHP/340Nm
Rodzaj paliwa: diesel
Województwo: łódzkie
Podziękował: 50
Otrzymał: 64
Niektórzy producenci dopuszczają dużo więcej......
Swoją drogą robson, czy to jest jakaś norma renault dla D4F? Moje clio kiedy jeszcze żyło (1.4 16V K4J) od wymiany do wymiany (około 10000km) przepalało może ze 100ml? na bagnecie właściwie nic nie ubywało.

_________________
Były:
Escort 1997, SpaceStar 2001, Pug 1007 2006 ,Brava 2008, Fiesta 2009, Octavia tour 2010, Clio 2PH3 2004
Są:
Ford Mondeo (MK IV) 2011 2.0 TDCI 163HP340Nm - Połykacz kilometrów
Ford Fiesta 2017 (MK VII) 1.4PB 96HP125Nm - Miejski [tralala]


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2018-11-23, 13:22 
Offline
Débutant
Débutant

Rejestracja: 2017-10-08, 16:24
Posty: 2
Lokalizacja: Radomsko
Płeć: Nie określono
Samochód: Clio3faza1
Pojemność silnika: 1200
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: łódzkie
Podziękował: 0
Otrzymał: 0
Dzięki Robson.
Trochę jednak łyka. Pech to pech.
Po regulacji zaworów dowiedziałem się od mechanika, że wałek rozrządu nosi ślady zużycia i ... luz zaworowy był rozregulowany (po 16kkm :shock: ). Clio jeździ po regulacji jednak o niebo lepiej.
Zastanawiam się, czy ma to związek?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2018-11-25, 18:35 
Offline
Expert
Expert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2016-02-26, 23:00
Posty: 178
Lokalizacja: Centrum Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Thalia1faza3
Pojemność silnika: 1200
Typ silnika: D4F
Rodzaj paliwa: LPG
Województwo: śląskie
Podziękował: 10
Otrzymał: 25
Generalnie to masz 4 opcje ubywania oleju.
Wyciek.
Pierścienie cylindra.
Uszczelnienie zaworów.
Odma.

Jadąc z górki, najlepiej z długiej górki, hamując silnikiem, utrzymywać obroty w środkowym zakresie ~3000 obr/min, na samym końcu zjazdu wcisnąć pedał gazu w podłogę. Jak z rury poleci niebieski dymek, to pierścienie na cylindrze lub uszczelnienie zaworów przepuszcza olej. Może być jeszcze jajowaty cylinder.
Jak nie dymi na niebiesko to nie ma się czym przejmować.

Jeszcze pozostaje kwestia daremnej jakości oleju, z wysokim parametrem "Noack", albo źle dobrany olej.

_________________
AKUMULATORY fakty i mity
Oleje
Nakarm głodne dziecko Obrazek
fotopolska.eu
dadrl polska


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2019-04-16, 15:48 
Offline
Avancé
Avancé

Rejestracja: 2014-12-23, 18:15
Posty: 62
Lokalizacja: Planeta Ziemia
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Thalia1faza3
Pojemność silnika: 1200
Typ silnika: 1.2 16V D4F
Rodzaj paliwa: LPG
Województwo: podlaskie
Podziękował: 16
Otrzymał: 1
Bogdan61 pisze:
Jaćwing może uszczelka pod głowicą jest niesprawna.

Odgrzewan wątek, gdyż problem nadal wystęduje: gdzieś wyczytałem, że w 99% to nie uszczelka, jednak to może być nieszczelność nagrzewnicy oleju, niby to czuły punkt tego silnika... czy coś się Wam może o uszy obiło w temacie?

Pozdrawiam


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Hosted by Virtual-World
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group