Forum Renault Clio

SERDECZNIE WITAMY NA FORUM PRZYJAZNYM WSZYSTKIM ŚRODOWISKOM MIŁOŚNIKÓW SAMOCHODÓW W INTERNECIE I POZA NIM
Dzisiaj jest 2019-03-22, 13:01

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Post: 2017-10-13, 00:29 
Offline
Supérieur
Supérieur
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-04-01, 23:17
Posty: 1229
Wiek: 34
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Clio1faza2
Pojemność silnika: 1900
Typ silnika: F7P
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: dolnośląskie
Podziękował: 6
Otrzymał: 69
danieldeni20 pisze:
Jutro mechanik będzie . Pompowanie już nic nie daje , z plaka odpala . Wyglada na to, ze pompa paliwa umarła . K :573: . Ciekawe jaki koszt regeneracji :573: Mówiłem mojej żadnego francuza cholernego to nie ...


Stare francuzy są dobre, ale jak dbasz tak masz. Ja sobie zrobiłem Clio 2 1,9 dTi po spaleniu komory silnika i w kilka miesięcy zrobiła już 3 tys km bez najmniejszego zająknięcia ;) Czemu się zapaliła? Domyślam się, że było wymieniane sprzęgło bo śruby dość luźne - i coś nie zostało dopilnowane, może główny przewód rozrusznika został przygnieciony lub niezabezpieczony i się przetarł.

Jak coś kupiłeś po taniości i bez wiedzy to nie narzekaj na francuzy, bo zdarza się to we wszystkich markach. Niemiec płakał jak sprzedawał a spawane z trzech. Z jednej strony to jest dobre, że renówki są specyficzne i nie każdy warsztat chce je robić - im mniej partaczy tyka auta tym lepiej

_________________
FIAT - Fatalna Imitacja Auta Turystycznego
Broń KBKB - Krótki Bojowy Kij Bambusowy


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Dlugo kreci
Post: 2017-10-14, 09:05 
Offline
Débutant
Débutant

Rejestracja: 2016-05-26, 09:01
Posty: 50
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Thalia1faza2
Pojemność silnika: 1500
Typ silnika: K9K700
Rodzaj paliwa: diesel
Województwo: małopolskie
Podziękował: 1
Otrzymał: 1
Dzisiaj kolego wszyscy robią wszystko i wszystko potrafią spieprzyć .Dajesz auto do naprawy bo myślisz że dajesz do mechanika .A potem wychodzą cyrki .Znam to z życia .


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Dlugo kreci
Post: 2017-10-14, 13:54 
Offline
MODERATOR
MODERATOR
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-03-24, 10:06
Posty: 1170
Lokalizacja: w toku
Płeć: Mężczyzna
Samochód: inny
Pojemność silnika: inna
Typ silnika: 700 KM
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: śląskie
Podziękował: 59
Otrzymał: 121
Wiesz czemu ? Szukają fachowaca za 5 zł i fachowość za 5 zł dostaja


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Dlugo kreci
Post: 2017-10-14, 18:14 
Offline
Débutant
Débutant

Rejestracja: 2016-05-26, 09:01
Posty: 50
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Thalia1faza2
Pojemność silnika: 1500
Typ silnika: K9K700
Rodzaj paliwa: diesel
Województwo: małopolskie
Podziękował: 1
Otrzymał: 1
Nie do końca tak jest pseudo fachowcy mają szyldy i dobrze kasują.Malo tego wielu oszukuje co do swojej roboty .Potwierdzają to czego nie zrobili .A kasę biorą.Moim zdaniem to podszywanie się pod fachowca w różnych zawodach to obecnie plaga.Już nawet fora samochodowe opanowali i w nich oferują swoje usługi .Biorą się za każdą robotę aby tylko kasa była.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Dlugo kreci
Post: 2017-10-14, 19:08 
Offline
MODERATOR
MODERATOR
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-03-24, 10:06
Posty: 1170
Lokalizacja: w toku
Płeć: Mężczyzna
Samochód: inny
Pojemność silnika: inna
Typ silnika: 700 KM
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: śląskie
Podziękował: 59
Otrzymał: 121
Czas zrozumieć, że imperium VW się sypie i teraz na naszych forach pojawią się niezadowoleni z Renault. Będą opluwać, ale nie będą chcieli rozwiązania. Mają nabić złe posty. Czas to zrozumieć. Czasami dowalam, ale ja to widzę od dawna, dziś dowiadujecie się wy. Ma być dobry TSI a tTCE ma mieć złą opinie. Ludzie kupują coraz mniej VW
Google Typowe usterki TSI, a potem Typowe usterki TCE, których nie ma. Trzeba robić złą opinię, bo VW wypada blado. Polityka ...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Dlugo kreci
Post: 2017-10-17, 18:39 
Offline
Débutant
Débutant

Rejestracja: 2017-09-12, 10:19
Posty: 47
Wiek: 30
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Renault
Pojemność silnika: 1500
Typ silnika: K9K714
Rodzaj paliwa: diesel
Województwo: pomorskie
Podziękował: 6
Otrzymał: 2
Co ty za brednie piszesz do tego wróżenie o jakiejś chytrości i robisz OT w dziale wdodatku Moderator ...Jak tak bardzo Cię to interesuje to dci 1.5 można mieć od 2tys a ja dałem 7tys bo auto jest bezwypadkowe ,silnik jest w 100% suchy czego jeszcze nie spotkałem w aucie tego wieku i obejrzałem 10ulepow nim je kupiłem . Nic nie było kombinowane , wszystko jest ori co do jednej śrubki . Silnik dci to dno Francuzow jak większość i to nie podważalne a spiepszyc się może w każdej chwili w każdej sekundzie wszystko . Auto odpaliłem na samostart i pojechałem oddac do mechanika i napisze co było przyczyna bo może komuś ta informacja się przyda.. Pompka cofała paliwo została wymieniona wraz z filtrem . Teraz paliwo się nie cofa a auto nie pali.Mechanik zrobił test wtryskiwaczy i dwa przelewają , wymieniam wszystko . Ps ja płacze nie ze koszta wyjdą ( już 2500 za wtryskiwacze z robotą) tylko że francuzy mogą buty wycierać jakosciowo do bmw które posiadam w 320d i latam na maxa a przebiegu mam 2x tyle a francuzy się nie nadają nawet dla kobiet które 70 nie przekraczają ( oczywiście nie wszystkie)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Dlugo kreci
Post: 2017-10-17, 20:20 
Offline
ZAŁOŻYCIEL
ZAŁOŻYCIEL
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-02-24, 14:31
Posty: 2485
Wiek: 57
Lokalizacja: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Renault
Pojemność silnika: 1500
Rodzaj paliwa: diesel
Województwo: śląskie
Podziękował: 227
Otrzymał: 155
Z powyższego posta wynika, że wszedłeś na minę - sam sobie zgotowałeś ten los, nie miej pretensji do Renault.
danieldeni20 pisze:
Silnik dci to dno Francuzow jak większość i to nie podważalne a spiepszyc się może w każdej chwili w każdej sekundzie wszystko

po pierwsze primo kup nowe Renault z silnikiem DCI, zrób paręset tysięcy km i wtedy Twoja wiedza będzie bazować na właściwym fundamencie
po drugie primo nie wszystko co pod maską to jest silnik, użytkownik bmw powinien to wiedzieć ;)
po trzecie primo nie uogólniaj: jeśli trafiłeś na nieudany egzemplarz to nie znaczy, że wszystkie takie są
po czwarte primo radzę Ci niezwłocznie sprzedać Clio i kupić bmw bo wtedy na pewno nie będziesz narzekał ..... bo nie wypada
po piąte primo "spiepszyc" się nie tak pisze

_________________
http://www.klubrenaultclio.pl
Razem 185 koni i 1 pies
Na forum Renault Clio od 2004 roku
Potrzebujesz porady dotyczącej CB radia :?:
Kliknij w logo poniżej:

Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Dlugo kreci
Post: 2017-10-17, 20:45 
Offline
Expérimenté
Expérimenté
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2015-09-24, 21:59
Posty: 751
Wiek: 35
Płeć: Mężczyzna
Samochód: inny
Pojemność silnika: inna
Rodzaj paliwa: inne
Województwo: kujawsko-pomorskie
Podziękował: 153
Otrzymał: 180
Ciekawe bo u mnie w rodzinie od 2007 roku 1.5 DCI zrobiło dokładnie (wczoraj sprawdzałem) 328 734 km i przez ten czas po za jedną awarią czujnika cisnienia nic nie wystąpiło. Lane jest tylko paliwo i zmieniany olej na czas. Ja chciałbym mieś taka historię przy takim przebiegu. W naszym kraju jest taka mentalność ludzka (nie mówię, że wszystkich), ale kto o zdrowych zmysłach sprzedaje auto, które się nie psuje. W takim przypadku zastaje w bliższej lub dalszej rodzinie (szwagier to nie rodzina ;) ) a jak się psuje to przecież krewnym się go nie sprzeda z różnych powodów. A co do rozbierania auta do śrubki to nawet ekspertom z DEKR'y się tego nie chce robić. Sprawdzają tylko najważniejsze podzespoły i zabezpieczenia antykorozyjne.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Dlugo kreci
Post: 2017-10-18, 08:17 
Offline
Débutant
Débutant

Rejestracja: 2017-09-12, 10:19
Posty: 47
Wiek: 30
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Renault
Pojemność silnika: 1500
Typ silnika: K9K714
Rodzaj paliwa: diesel
Województwo: pomorskie
Podziękował: 6
Otrzymał: 2
Ale ja widzę wśród fanów Renault wadę. Zwalają winę na właściciela nie na dziadowskie wykonanie silnika hehe temat tutaj powinien być na temat pomocy w diagnozie a nie biadolenia . Moderator sam chyba nie zna regulaminu i prenie nim jest przez kolegę . To jest OT a co do dci to nawet jest temat ontymnsilniku i pisze jak byk ze co 60tys potrafią wtryskiwacze siadać , obrócić się panewka, stopić tłok itd .. i takie gadanie ze moje dci zrobiło ponad 300tys to można wcisnąć dziecku na dobranoc bo to fizycznie nie możliwe albo masz złoty model i trzeba go poddać sekcji Lol. Mina nie mina , mam kasę naprawie a wam pozostawiam płacz bo wyszło o jakości marki . Każdy znajomy odradzał a ja nie posłuchałem, mieli i tylko dyskotekę na desce zawsze oglądali .


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Dlugo kreci
Post: 2017-10-18, 08:49 
Offline
Expérimenté
Expérimenté
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2015-09-24, 21:59
Posty: 751
Wiek: 35
Płeć: Mężczyzna
Samochód: inny
Pojemność silnika: inna
Rodzaj paliwa: inne
Województwo: kujawsko-pomorskie
Podziękował: 153
Otrzymał: 180
Co Ty chłopie za brednie opowiadasz jak fizycznie niemożliwe ? Przecież co jakiś czas sam tym autem jestem wożony i mam z nim fizyczny kontakt. Nikt tu nie broni Renault tylko mówi jak jest. Myślisz, że inne marki nie mają problemów ? Która ich teraz nie ma ? Kup nowe i wtedy się wypowiedz a nie zganiasz winę bo jakiś "Janusz" nie dbał o samochód i to bez względu na markę a wtedy lament i płacz. Auto o którym wspominałem to Dacia Logan z 2007 roku z silnikiem 1.5 DCI 85 KM. Kupiona jako nowa z salonu i jeździ do dzisiaj. Wszystko ma robione na czas. Pokaż mi kolego samochód przy którym nic nie trzeba robić i się nie psuje a wtedy uwierzę w te brednie o których tu piszesz. Auto to nie młotek przy którym nic nie trzeba robić ...choć są osoby które i młotek potrafią ..... Pytanie wtedy czy to wina młotka czy osoby się nim posługującej ;) Po za tym czemu się na tym aucie wyżywasz ? Przecież oglądałeś kilka i sam je wybrałeś ? Nie miej pretensji do auta tylko do osoby, która Ci je sprzedała a co do OT to jedno z najbardziej normalnych i przyjaznych forum z jakim miałem styczność i dobrze, że tu tak jest inaczej jaki miało by ono sens ? Swoboda wypowiedzi to podstawa w granicach ludzkiej przyzwoitości oczywiście choć ta zależy od nich samych ale od poskramiania takich osób są Tu odpowiednie osoby.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Dlugo kreci
Post: 2017-10-18, 20:12 
Offline
ZAŁOŻYCIEL
ZAŁOŻYCIEL
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-02-24, 14:31
Posty: 2485
Wiek: 57
Lokalizacja: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Renault
Pojemność silnika: 1500
Rodzaj paliwa: diesel
Województwo: śląskie
Podziękował: 227
Otrzymał: 155
Jest tu jakieś dziecko :?:
To wciskam :D
Clio DCI 270kkm
Megane DCI 240kkm
Kadjar DCI jest za młody, ma dopiero 50kkm
ale i tak to jest razem 560kkm

No i rozpłakałem się z radości bo defektów ZERO w powyższych autach.

danieldeni20 pisze:
pozostawiam płacz bo wyszło o jakości marki

i tu jest pies pogrzebany, próbujesz udowodnić, że marka Renault jest zła;
myślę, że to może Ci się nawet udać, ale nie na tym forum :P

_________________
http://www.klubrenaultclio.pl
Razem 185 koni i 1 pies
Na forum Renault Clio od 2004 roku
Potrzebujesz porady dotyczącej CB radia :?:
Kliknij w logo poniżej:

Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Dlugo kreci
Post: 2017-10-19, 16:54 
Offline
Expert
Expert

Rejestracja: 2014-04-27, 13:48
Posty: 145
Lokalizacja: RK
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Clio3faza1
Pojemność silnika: 1500
Typ silnika: k9k 768
Rodzaj paliwa: diesel
Województwo: podkarpackie
Podziękował: 0
Otrzymał: 11
Oj tam, w BMW padają łańcuchy rozrządu (trzeba wyjmować silnik żeby wymienić), klapki wirowe w kolektorach tez się zużywają. W VW zacierają się silniki bo pada napęd pompy oleju, obracają się panewki itp.

Mercedesy jeżdżą z silnikami dCi i tak można by wymieniać co kto z kim i dlaczego.

Czasy wiecznych samochodów minęły bezpowrotnie, downsizing i wzrost mocy zabił długowieczność a obniżka kosztów produkcji i szybkie wprowadzanie nowych modeli zwiększyło ilość usterek, niedoróbek, błędów projektowych czy materiałowych. Oczywiście należy też zauważyć wzrost ogólnej ilości eksploatowanych samochodów często naprawianych byle czym, byle jak i byle najtaniej.

Może i Renault ma jakieś wpadki ale inni też podobne mają, osobiście chciałbym jeździć kilkuletnim BMW/AUDI/Mercedesem ale ekonomia jest nieubłagana, stać mnie na kilkuletnie Renault (może Dacię).


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Dlugo kreci
Post: 2017-10-22, 14:00 
Offline
Débutant
Débutant

Rejestracja: 2017-10-22, 13:42
Posty: 2
Płeć: Nie określono
Samochód: Clio3faza1
Pojemność silnika: 1500
Rodzaj paliwa: diesel
Województwo: dolnośląskie
Podziękował: 0
Otrzymał: 0
Kur.... ludzie przestańcie [tralala] farmazony z tematu odpalanie weszliście na jakies VW BMW i [tralala] bzdury jeden przez drugiego tu jest problem z odpalaniem i ten problem trzeba rozwiazac a nie [tralala] co jest lepsze a co gorsze!!!!!!! Clio 3 2006 taki sam problem jak u większości powietrze w wężykach paliwa i problem z rozruchem.Szukamy rozwiązania problemu jak zalozyc zaworek ponieważ przewod paliwa sztywny i jest obawa ze będzie cieklo paliwo po przecięciu tego wężyka ktoś stosowal już jakies rozwiązanie może??Bo wymiana na gumowy nie wchodzi w gre w przypadku przewodu od paliwa.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Dlugo kreci
Post: 2017-10-22, 16:11 
Offline
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-02-25, 17:43
Posty: 1646
Wiek: 64
Lokalizacja: Warszawa-Bródno
Płeć: Kobieta
Samochód: inny
Pojemność silnika: 1600
Typ silnika: 4G92
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: mazowieckie
Podziękował: 121
Otrzymał: 116
Kamil26, ładnie zacząłeś na naszym forum. Od wysypu wulgaryzmów. Owszem, jest cenzura z automatu, ale pisząc posta nie widziałeś jej.
Zarobiłeś ostrzeżenie.

_________________
Na forach clio od 2006r.
Główny Organizator Zlotów Ogólnopolskich clio: Topornia 2008, Topornia 2009, Topornia 2010;

http://www.klubrenaultclio.pl/
Obrazek Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Dlugo kreci
Post: 2017-10-23, 23:00 
Offline
Supérieur
Supérieur
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-04-01, 23:17
Posty: 1229
Wiek: 34
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Clio1faza2
Pojemność silnika: 1900
Typ silnika: F7P
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: dolnośląskie
Podziękował: 6
Otrzymał: 69
Kamil26, a co, nie ma gumowych węży paliwa? Są i mają się dobrze.

Co do silników, tak jak wcześniej zostało napisane - era wiecznych silników się skończyła. Tak jak silnik dTi nazywa się silnikiem "nie do zajechania" (mój wytrzymał pożar i 8 lat stania) tak 1,5 dCi jest już jakby pierwszą ofiarą downsizingu. Ale ma też inny rodzaj zasilania i kulturę pracy - chociaż na swojego dTika nie narzekam, naprawdę super chodzi.
Ale jak ktoś nie dba, na zimnym od razu w pędzel, na schłodzenie też nie czeka, potem jeszcze cofa licznik i sprzedaje i ktoś na takie auto trafia to co się dziwić - każda marka ma takie istne perełki...

_________________
FIAT - Fatalna Imitacja Auta Turystycznego
Broń KBKB - Krótki Bojowy Kij Bambusowy


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Dlugo kreci
Post: 2017-10-27, 22:27 
Offline
MODERATOR
MODERATOR
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-03-24, 10:06
Posty: 1170
Lokalizacja: w toku
Płeć: Mężczyzna
Samochód: inny
Pojemność silnika: inna
Typ silnika: 700 KM
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: śląskie
Podziękował: 59
Otrzymał: 121
Czas zrozzumieć że niemieckie marki się sypią na potegę więc teraz zaczęła się na forach francuskich ofensywa szkalowania bo Google wpisz typowe usterki tsi i wpisz typowe usterki TCe To przykład ale jak znamienny
Na forach trzeba szkalować francuzy ludzie to polityka marek i fora to też poligon. Czas zrozumieć. Ludzie mają zaglądać na francuskie fora i widzieć że wadliwe są. Tak teraz bedzie i bedą takie ataki bo Francuz za dobry jest

P.S.
Francuz pozdro ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Dlugo kreci
Post: 2017-10-27, 22:58 
Offline
Supérieur
Supérieur
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-04-01, 23:17
Posty: 1229
Wiek: 34
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Clio1faza2
Pojemność silnika: 1900
Typ silnika: F7P
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: dolnośląskie
Podziękował: 6
Otrzymał: 69
Najważniejsze jest mieć swój rozum, nabyć jakąś wiedzę i umieć "segregować" wiedzę, którą można wyczytać w internecie.
Rozumiem, że pierwsza przygoda z dCi i taka niespodzianka ale nie można wszystkiego wrzucać do jednego worka. Bardzo popularny silniczek, wykorzystywany nie tylko w renault ale np w nissanach. Bardziej awaryjny od swojego poprzednika ale bez przesady. Jak się dba, oleje, filtry na czas i odpowiednia eksploatacja to nie ma prawa stać się nic złego.

T.Raven, teraz takie czasy - auta robione na pewien okres, po jakimś czasie ma się wysypać. W przypadku starszych aut, największym problemem jest blacha - w nowszych to nie problem bo do problemów z blachą zwyczajnie może nie dojść bo wcześniej wysypie się silnik czy elektronika. I teraz sobie weź coś człowieku wybierz...

_________________
FIAT - Fatalna Imitacja Auta Turystycznego
Broń KBKB - Krótki Bojowy Kij Bambusowy


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Dlugo kreci
Post: 2017-10-29, 02:14 
Offline
MODERATOR
MODERATOR
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-03-24, 10:06
Posty: 1170
Lokalizacja: w toku
Płeć: Mężczyzna
Samochód: inny
Pojemność silnika: inna
Typ silnika: 700 KM
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: śląskie
Podziękował: 59
Otrzymał: 121
Termi Nie do końca. Serwisy oszukują i nie zmieniają oleju trzeba sprawdzać. Złapałem gnoi z ASO na slużbówkach.
Dzis wszystko jest po stronie wlasciciela jak nie pilnujesz to płacisz. Problemem są też oleje i filtry. Podróbka filtra nie ma zaworu przelewowego ale ludzie kupują bo tani. Z olejami jest tak że podrabiający skupują z warsztatów puste pojemniki i leją byle co. Kupujesz olej i wlałeś do silnika przebij pojemnik oszust go nie wykorzysta. Mogę tak pisać całą noc jak nieświadomych robia na malinowo. Ja dziśna robotę daję gwarancję gdy serwis u mnie a oszczędni niech szukają gwarancji w lesie. Czas min nastał Złe silniki to np. 2.0 TDCI Forda BXE z TD TSI czy TSI lub TFSII i THP. Reszta jest w miarę ale trzeba dbać i mieć dobrego fachowca sam wiesz że Renault wymaga olejów RN 700,710 czy 720 a ilu mechaników o tym wie ? leją Mobila najczęściej podrabianego bo kupują tanio w beczkach


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Dlugo kreci
Post: 2017-10-29, 05:50 
Offline
Supérieur
Supérieur
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-04-01, 23:17
Posty: 1229
Wiek: 34
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Clio1faza2
Pojemność silnika: 1900
Typ silnika: F7P
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: dolnośląskie
Podziękował: 6
Otrzymał: 69
ASO wiadomo - też nie zawsze idzie to z wiedzą, mają sprzęt, ale nie mają wiedzy. A że przekręty i na takim szczeblu... Wiesz, teraz jest wielu partaczy ale po ASO bym się nie spodziewał, jednak nigdy bym tam auta nie oddał bo wiadomo jakie ceny. Jednak klienci nowych aut nie za bardzo mają wybór, bo stracą gwarancję.
Ja jak jeszcze się nie znałem, to jeździłem na wymianę oleju ze swoim własnym i patrzyłem czy akurat mój wlewają. Chociaż moim starym autkom olej z beczki by nie zaszkodził, o ile o tej samej lepkości. Ale wtedy miałem tylko żółtą 1,2 i tylko 4 razy byłem na wymianie oleju w bosch service, jak jeszcze jakiś poziom reprezentowali, bo teraz to też porażka.

poziom obecnych warsztatów jest straszny i nie wiem jak to jest możliwe, skoro od iluś lat nie ma zawodówek - ludzie bez pojęcia otwierają warsztaty - nie znają realiów przedsiębiorcy w Polsce to raz.
Mam ostatnio fajnego klienta z laguną jedynką, który miał ją sprzedawać. Zanim dostał namiar na mnie od mojej kobiety, miał zamontowany rozrusznik z benzyny do 1,9 dTi i to jeszcze z obciętym jednym mocownaniem, asy co montowały ten rozrusznik, podgrzewacz płynu zamontowali na trytce zamiast przykręcić do obudowy - więc też nie miał prawa działać. 3 zamki centralne nie działały i brak mocy.
Dwa dni w odstępach miesiąca u mnie i wszystko gra. W gratisie uruchomiłem mu drugiego pilota aby działał centralny. Ale on już jej chyba nie chce sprzedać z tego co widzę ;)
I tak wiele osób w tych czasach, jeżdżą po partaczach a psioczą na markę. A trafić teraz na partacza to 80% szans. A na elektryka partacza 98% szans.

_________________
FIAT - Fatalna Imitacja Auta Turystycznego
Broń KBKB - Krótki Bojowy Kij Bambusowy


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Dlugo kreci
Post: 2017-10-29, 11:22 
Offline
Débutant
Débutant

Rejestracja: 2016-05-26, 09:01
Posty: 50
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Thalia1faza2
Pojemność silnika: 1500
Typ silnika: K9K700
Rodzaj paliwa: diesel
Województwo: małopolskie
Podziękował: 1
Otrzymał: 1
I tu masz rację kolego .


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Hosted by Virtual-World
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group