Forum Renault Clio

SERDECZNIE WITAMY NA FORUM PRZYJAZNYM WSZYSTKIM ŚRODOWISKOM MIŁOŚNIKÓW SAMOCHODÓW W INTERNECIE I POZA NIM
Dzisiaj jest 2019-01-22, 11:34

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Post: 2016-07-14, 22:19 
Offline
Supérieur
Supérieur
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-04-01, 23:17
Posty: 1229
Wiek: 34
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Clio1faza2
Pojemność silnika: 1900
Typ silnika: F7P
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: dolnośląskie
Podziękował: 6
Otrzymał: 69
I tu zastanawia mnie mentalność ludzi, robią sobie auta, aby działały idealnie, jakieś drobiazgi, zrobią to auto żeby i potem je sprzedają. Następnie kupują następną używkę i powtórka z rozrywki. To tak jakbym teraz sprzedał swoją 16V. Ale widzę ludzie u nas w kraju tak mają, bo naprawdę często o czymś takim słyszę. Jeśli nie zmieniasz rozmiaru rodziny, nie potrzebujesz nagle mega komfortu czy cośtam to lepiej to jeszcze raz przemyśl bo tu wiesz co masz, zwłaszcza po wymianie wtrysków.
No chyba że auto firmowe to nie było tematu ;)

_________________
FIAT - Fatalna Imitacja Auta Turystycznego
Broń KBKB - Krótki Bojowy Kij Bambusowy


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2016-07-15, 07:32 
Offline
MODERATOR
MODERATOR
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-03-24, 10:06
Posty: 1170
Lokalizacja: w toku
Płeć: Mężczyzna
Samochód: inny
Pojemność silnika: inna
Typ silnika: 700 KM
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: śląskie
Podziękował: 59
Otrzymał: 121
Termi 100/100


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2016-07-20, 20:24 
Offline
Avancé
Avancé

Rejestracja: 2015-10-24, 22:05
Posty: 76
Lokalizacja: Bytom
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Thalia1faza2
Pojemność silnika: 1500
Rodzaj paliwa: diesel
Województwo: śląskie
Podziękował: 0
Otrzymał: 0
Już Wam tłumacze decyzję.

W zeszłym roku wsadziłem prawie 4 tys zł w to auto bo wszyscy obstawiali wtryski albo pompę wysokiego ciśnienia. Po wszystkim okazał się sterownik.
Niedługo po tym padły kolejne 2 wtryski.

Niestety ale patrząc na to że auto zaczyna się powoli sypać kolejne co może paść to pompa - opiłkować i będę miał od nowa wymianę wtrysków. Do tego może dojść turbo itd.

A co do auta to zmieniam auto na nowe bo faktycznie nie mam ochoty zastanawiać się nad tym kto i jak tym jeździł i o ile przebieg jest cofnięty.

No i przede wszystkim przechodzę na benzynę. Diesel w przypadku moich przebiegów nie ma sensu.

A czemu kupiłem diesla? Ponieważ był z pewnej ręki z pewnym przebieg - od rodziny.

Pozdrawiam.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2016-07-21, 16:34 
Offline
MODERATOR
MODERATOR
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-03-24, 10:06
Posty: 1170
Lokalizacja: w toku
Płeć: Mężczyzna
Samochód: inny
Pojemność silnika: inna
Typ silnika: 700 KM
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: śląskie
Podziękował: 59
Otrzymał: 121
Przed zakupem samochód sprawdza się kompleksowo czyli wszystkie kalkulatory i mechanicznie a w salonie renault to wydatek 300 zł choć tu na forum też znajdziesz pomoc przy zakupie. Nie odbieraj tego osobiście ale ludzie wydają np. 20 tys. zł na zakup auta a szkoda 300 zł na sprawdzenie no i masz efekty. Kalkulator rzadko się sypie i zazwyczaj to wina jakiejś kolizji na skutek czego instalacja uległa uszkodzeniu i robiąc zwarcie lub z braku masy sypie się ster. Płaci się za to co się oszczędziło na początku... Samochodu od rodziny się nie sprawdza ? Każdy się sprawdza bo nie każdy jest mechanikiem,a warsztat który naprawiał samochód mógł wystawiać faktury a nic nie wymieniać.
Diesel na krótkie trasy ? Tak,jak nie ma DPF - a i raz w miesiącu dostanie w palnik
Mowisz że za chwilkę turbina a czemu nie zweryfikowałeś jej luzu przed zakupem ? Pompa WC ? Każdy przegląd zaczynam od podejrzenia przelewów i tego jak pompa buduje ciśnienie to pozwala podjąć decyzję o zakupie czy gdy się jest już właścicielem o wcześniejszej wymianie elementów które moga narozrabiać i wystarczy to robić przy każdej wymianie oleju. Nie każdy jest diagnostą ale każdy może sobie znaleźć zaufanego diagnostę który będzie dbał o takie rzeczy co pozwala rozsądnie wydawać kasę na utrzymanie samochodu i pozwala utrzymać pojazd za rozsądne pieniądze


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2016-07-24, 07:51 
Offline
Avancé
Avancé

Rejestracja: 2015-10-24, 22:05
Posty: 76
Lokalizacja: Bytom
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Thalia1faza2
Pojemność silnika: 1500
Rodzaj paliwa: diesel
Województwo: śląskie
Podziękował: 0
Otrzymał: 0
Samochód przez 11 lat pracował bez zarzutów. Wymieniane typowe części eksploatacyjne. A że jest to jedyny samochód w rodzinie to musi być sprawny na 100%. A ja nie jestem mechanikiem a moim hobby nie jest zabawa w mechanika więc zdecydowałem że czas zmienić. Sam przyznaj że z wiekiem auta trzeba my poświęcać coraz więcej czasu. Szczególnie tego prywatnego. W moim przekonaniu nie warto. Zajmujesz się wszystkimi autami? Przy następnym aucie przy pierwszej naprawie skorzystam z Twoich usług bo mam wrażenie że jesteś więcej wart niż większość tych pseudo mechaników.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2016-07-24, 12:04 
Offline
MODERATOR
MODERATOR
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-03-24, 10:06
Posty: 1170
Lokalizacja: w toku
Płeć: Mężczyzna
Samochód: inny
Pojemność silnika: inna
Typ silnika: 700 KM
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: śląskie
Podziękował: 59
Otrzymał: 121
Mam stare i nowe samochody i stwierdzam że łatwiej i taniej utrzymać w sprawności te starsze a najważniejsze jest nadwozie bo jak masz do czego przykręcać części to nie ma problemu


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2016-07-24, 15:10 
Offline
Supérieur
Supérieur
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-04-01, 23:17
Posty: 1229
Wiek: 34
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Clio1faza2
Pojemność silnika: 1900
Typ silnika: F7P
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: dolnośląskie
Podziękował: 6
Otrzymał: 69
T.Raven pisze:
Mam stare i nowe samochody i stwierdzam że łatwiej i taniej utrzymać w sprawności te starsze a najważniejsze jest nadwozie bo jak masz do czego przykręcać części to nie ma problemu


popieram

_________________
FIAT - Fatalna Imitacja Auta Turystycznego
Broń KBKB - Krótki Bojowy Kij Bambusowy


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2016-07-25, 07:54 
Offline
Avancé
Avancé

Rejestracja: 2015-10-24, 22:05
Posty: 76
Lokalizacja: Bytom
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Thalia1faza2
Pojemność silnika: 1500
Rodzaj paliwa: diesel
Województwo: śląskie
Podziękował: 0
Otrzymał: 0
Tylko, że jak masz 1 auto które na dodatek non stop musisz odstawiać do mechanika, a jest Ci niezbędne do dojazdów do pracy. Ani gdzieś dalej wyjechać bo nie wiesz co się z autem stanie.

Na części wydajesz połowę raty kredytu ....

Ja wiem, że dla większości z Was naprawa i dłubanie w aucie jest częścią hobby. Natomiast dla mnie nie i czas poświęcony na naprawę auta jest czasem straconym.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2016-07-25, 14:16 
Offline
MODERATOR
MODERATOR
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-03-24, 10:06
Posty: 1170
Lokalizacja: w toku
Płeć: Mężczyzna
Samochód: inny
Pojemność silnika: inna
Typ silnika: 700 KM
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: śląskie
Podziękował: 59
Otrzymał: 121
Jakie naprawianie ? Trzeba kupić dobry używany samochód i nie ważne ile ma lat ważne by był dobry.
Jeśli wydaje się powiedzmy 10000 zł to 300 zł na sprawdzenie należy traktować jako inwestycję w spokojną eksploatację i wtedy nie trzeba się znać. A 300 zł bierze u mnie ASO renault i jest to badanie kompletne a nie tylko podpięcie wtyczki w tym są szarpaki pomiar lakieru podnośnik i weryfikacja kompletacji wyposażenia i dostaje się pełny raport a do tego ew. propozycję cenową usunięcia wykrytych usterek więc uważam że to niewielka suma


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2016-07-25, 15:14 
Offline
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-02-25, 17:43
Posty: 1635
Wiek: 64
Lokalizacja: Warszawa-Bródno
Płeć: Kobieta
Samochód: inny
Pojemność silnika: 1600
Typ silnika: 4G92
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: mazowieckie
Podziękował: 113
Otrzymał: 110
Tadziu - we wszystkim, co piszesz jest i prawda i nieprawda. Wszystko zależy od punktu "siedzenia".
Ja mam wiekowe auto nie dlatego, że chciałam mieć wiekowe, a i tak wzięłam na nie kredyt. Niedawno spłaciłam. Przez 6 lat mojej eksploatacji autko spisywało się bez zarzutu, ale.......... teraz nadejszła ta pora, że trzeba ogarniać wszystko po kolei. Cóż, życie, tak mają wszystkie auta.
Ogarniam, nie mam miśka przez tydzień, mechanik mój to nie mechanik z zawodu, ale z pasji. (Zresztą o tym to przy okazji). Kocha to moje auto. Jednak za chwilę żabulec się rozsypie, bo taka jest kolej rzeczy.
Kwota wkładana w utrzymanie w dobrej kondycji przerośnie mnie, bo przecież trzeba jeszcze żyć z tej emerytury.
Ja rozumiem bardzo dobrze o czym pisze gputowski, i jego racjom nie mogę niczego zarzucić.
Nie będę w stanie jeździć do swojej starości autem, które w tej chwili ma 16 lat.

_________________
Na forach clio od 2006r.
Główny Organizator Zlotów Ogólnopolskich clio: Topornia 2008, Topornia 2009, Topornia 2010;

http://www.klubrenaultclio.pl/
Obrazek Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2016-07-25, 15:32 
Offline
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-02-25, 17:43
Posty: 1635
Wiek: 64
Lokalizacja: Warszawa-Bródno
Płeć: Kobieta
Samochód: inny
Pojemność silnika: 1600
Typ silnika: 4G92
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: mazowieckie
Podziękował: 113
Otrzymał: 110
T.Raven pisze:
....a najważniejsze jest nadwozie bo jak masz do czego przykręcać części to nie ma problemu


i tu się wszyscy zgadzają :P
T.Raven pisze:
Trzeba kupić dobry używany samochód i nie ważne ile ma lat ważne by był dobry.

Tadziu...... to ja na poważnie będę Cię prosić o pomoc w kupnie dobrego, używanego następnego miśka.

_________________
Na forach clio od 2006r.
Główny Organizator Zlotów Ogólnopolskich clio: Topornia 2008, Topornia 2009, Topornia 2010;

http://www.klubrenaultclio.pl/
Obrazek Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2016-07-26, 07:35 
Offline
Avancé
Avancé

Rejestracja: 2015-10-24, 22:05
Posty: 76
Lokalizacja: Bytom
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Thalia1faza2
Pojemność silnika: 1500
Rodzaj paliwa: diesel
Województwo: śląskie
Podziękował: 0
Otrzymał: 0
Nie jestem specjalistą i z całym szacunkiem przyznaje że moja wiedza nawet w 1% nie pokrywa się z wiedzą T-Raven`a.

Ale tak szczerze jesteś mi w stanie potwierdzić że po diagnostyce w ASO za 300 zł przez najbliższy rok, dwa może nawet 3 nie włożę w auto kasy większej niż 500 zł - pomijam części eksploatacyjne?

Czy bez pieszczenia się z autem jestem w stanie w czasie wykryć opiłkowanie pompy? Największej bolączki tych samochodów? Bo jakby mi się to stało to auto ląduje na szrocie albo do jeziora.

Niestety ja nie jestem mechanikiem z zawodu albo z hobby. Auto służy do przetransportowania mnie z punktu A do B, trzeba je zalać małe usterki samemu naprawić grubsze sprawy odstawić do mechanika.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2016-07-26, 08:50 
Offline
MODERATOR
MODERATOR
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-03-24, 10:06
Posty: 1170
Lokalizacja: w toku
Płeć: Mężczyzna
Samochód: inny
Pojemność silnika: inna
Typ silnika: 700 KM
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: śląskie
Podziękował: 59
Otrzymał: 121
Najprostszy sposób na wykrycie opiłkowania ? Taki filtr na powrocie i każde dolewanie płynu do spryskiwaczy daje nam wgląd w stan pompy WC.
Obrazek
Jeśli samochód przegląda się rzetelnie przed sezonem zimowym i letnim można bardzo obniżyć koszty eksploatacji ale jak się jeździ "do końca" to będą koszty bo drobna z pozoru awaria zazwyczaj buduje następne uszkodzenia i cena rośnie.
Ludzie kupują diesle by oszczędzać a nie myślą że występują też drogie naprawy bo w dieslu głowica może popękać mogą polecieć wtryski ale ludzi zaślepia tylko zużycie paliwa a jest alternatywa czyli gaz.
Czy zmiana starego samochodu na trochę nowszy to gwarancja bezawaryjności ? Dziś 50 czy 70 tys. km w rok to nie problem i można się wkopać w bardziej zajechany samochód.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2016-07-26, 09:13 
Offline
Avancé
Avancé

Rejestracja: 2015-10-24, 22:05
Posty: 76
Lokalizacja: Bytom
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Thalia1faza2
Pojemność silnika: 1500
Rodzaj paliwa: diesel
Województwo: śląskie
Podziękował: 0
Otrzymał: 0
Dlatego zdecydowałem się na zmianę auta na benzynę i nie używane. Bo faktycznie nie wiadomo na co się trafi, pomimo diagnostyki ASO za 300 zł.

Co do tego filtra słyszałem też negatywne opinię, że gromadzi się tam po czasie powietrze.

Ponad to czy pojawienie się opiłków w filtrze, nie może okazać się zbyt późne? Delphi wtryskiwacze są bardzo wrażliwe i tak naprawdę czy pojawienie się pierwszych opiłków nie spowoduje już uszkodzenie wtrysków?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2016-07-26, 16:34 
Offline
MODERATOR
MODERATOR
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-03-24, 10:06
Posty: 1170
Lokalizacja: w toku
Płeć: Mężczyzna
Samochód: inny
Pojemność silnika: inna
Typ silnika: 700 KM
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: śląskie
Podziękował: 59
Otrzymał: 121
Jeśli go odpowietrzysz to się nie gromadzi, może się pojawiać też gdy ktoś źle zregeneruje wtryski i pompują je do filtra.
Jak się wyłapie opiłki zaraz to nie ma problemu bo one tak szybko nie zatykają wtrysków a można je wyczyścić jeśli odpowiednio wcześnie się to wyłapie.
Problemem nie są samochody tylko ludzie. Diesel powinien zapalać natychmiast a nawet pod moim oknem ludzie heblują Renówki w dieslu aż mało rozrusznik nie wyskoczy ale do warsztatu nie jadą a potem płacz. Paląca się kontrolka ? No jak producent ją założył to świecić ma! Ludzie sami sobie niszczą samochody a potem zawsze producent winny. Jak słyszę benzyniaki na mieście to co najmniej 1/5 jeździ na 3 garach.
Generalnie ludzie jeżdżą do czasu kiedy samochód zapala i robią coś dopiero jak już zdechnie a potem koszty.
Co do tych 300 zł w ASO .. Kolega kupował scenica to mu dali listę jakich silników ma nie kupować a to chyba dobrze świadczy o serwisie nie sądzisz ? Nikt nie da ci 100% gwarancji ale dla osób nie mających pojęcia o mechanice i nie mogących poprosić Sokoła to najrozsądniejsze wyjście. Ty oczekujesz za 300 zł cudów a za 10000 zł nowego samochodu w dodatku na tak popapranym rynku.
Kolega kiedyś kupił scenica II ale nie zgłosił się do mnie cieszył się że ma fajnego diesla po jakimś czasie był problem z EGR i poprosił mnie o pomoc na liczniku miał 180 tys. km a po mojej weryfikacji wyszło 300 tys. km. Nie powiedziałem mu bo skoro kupił to po co ? Jeździł i był zadowolony a po roku auto uratowało jego i jego rodzinę w zderzeniu czołowym bo jego wadą był przebieg ale nie był wypadkowy i strefy zgniotu zadziałały jak powinny a z drugiej strony była RAV4 i to 2-3 letnia i tam ludzie mieli obrażenia. Auto autu nie jest równe.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2016-07-27, 08:13 
Offline
Avancé
Avancé

Rejestracja: 2015-10-24, 22:05
Posty: 76
Lokalizacja: Bytom
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Thalia1faza2
Pojemność silnika: 1500
Rodzaj paliwa: diesel
Województwo: śląskie
Podziękował: 0
Otrzymał: 0
Mówisz sensownie i szkoda, że po 1 usterce nie odstawiłem auto do Ciebie. Ale byłem już w tylu punktach serwisowych, nawet w serwisie Renault w Bytomiu i Bosch serwisie i nikt nie potrafił znaleźć usterki. Każdy mówił tylko jedno, że trzeba od czegoś próbować.

"Problemem nie są samochody tylko ludzie." Tu się nie zgodzę. Bo skoro kiedyś diesle robiły bez większych usterek 300/400 tys km, a teraz po 100/150 tys musisz wymieniać wtryski to chyba nie do końca wina ludzi.

Problemem współczesnych aut jest ich wysoka awaryjność i żeby nim zrobić wysoki przebieg trzeba być chociaż w średnim stopniu mechanikiem i znać się dobrze na aucie. Do tego mieć swój komputer i średnio co kilkanaście tysięcy podłączać pod komputer. Z czego jak się nie znasz na aucie te dane guzik Ci dadzą.

Co do przebiegów zgadzam się z Tobą. Jakbym kupował auto to tylko od kogoś z rodziny, bliskich znajomych - z pewnym przebiegiem.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2016-07-27, 08:20 
Offline
ZAŁOŻYCIEL
ZAŁOŻYCIEL
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-02-24, 14:31
Posty: 2463
Wiek: 57
Lokalizacja: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Renault
Pojemność silnika: 1500
Rodzaj paliwa: diesel
Województwo: śląskie
Podziękował: 215
Otrzymał: 141
gputowski pisze:
a teraz po 100/150 tys musisz wymieniać wtryski to chyba nie do końca wina ludzi.

Moje Clio 1.5 DCI sprzedałem z przebiegiem ok. 270kkm i auto było w 100% oryginalne, żadna istotna część nie wymagała w nim wymiany.
Nie dlatego, że miałem szczęście, ale dlatego, że robiłem wszystko na czas, a nawet częściej, przeglądy zawsze były kompletne, nie oszczędzałem na tym co samochód dostać okresowo powinien był, starałem się lać dobre paliwo, nie miałem cegły w bucie na zimnym silniku itd itp., .....
...... więc w pełni popieram tezę T.Ravena, że problemem są ludzie.

_________________
http://www.klubrenaultclio.pl
Razem 185 koni i 1 pies
Na forum Renault Clio od 2004 roku
Potrzebujesz porady dotyczącej CB radia :?:
Kliknij w logo poniżej:

Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2016-07-28, 07:24 
Offline
Avancé
Avancé

Rejestracja: 2015-10-24, 22:05
Posty: 76
Lokalizacja: Bytom
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Thalia1faza2
Pojemność silnika: 1500
Rodzaj paliwa: diesel
Województwo: śląskie
Podziękował: 0
Otrzymał: 0
Nigdy na paliwie nie oszczędzałem. Lałem BP. Chyba że na trasie nie było po drodze BP to jakieś inne ORLEN-y itp, ale rzadko.

Wszystkie filtry i oleje wymieniane co roku - jeżeli to mogło mieć jakiś wpływ na paliwo. Nikt z nas ciężkiej nogi nie ma, bo w tym aucie nawet niewiele to by dało.

A pomimo tego wtryski padły ......


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2016-07-28, 08:13 
Offline
MODERATOR
MODERATOR
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-03-24, 10:06
Posty: 1170
Lokalizacja: w toku
Płeć: Mężczyzna
Samochód: inny
Pojemność silnika: inna
Typ silnika: 700 KM
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: śląskie
Podziękował: 59
Otrzymał: 121
Nie padły wtryski tylko zaworki a to przy kumatym mechaniku nie jest jakimś ogromnym kosztem czy problemem.
Wtryski prawie wcale nie padają w DCI. No jeszcze jedna sprawa lepiej brać silniki 82-85 KM bo te 65 są trochę bardziej awaryjne
Myślę że miałbyś dużo mniej wydatków gdybyś od początku miał dobrego warsztatowca bo zaniedbana jedna usterka niesie za sobą następne.
Czy jesteś w 100% pewniej przebiegu samochodu ? Bo możliwe że licznik to tylko wskazanie na dzień dzisiejszy....


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2016-07-28, 12:00 
Offline
Avancé
Avancé

Rejestracja: 2015-10-24, 22:05
Posty: 76
Lokalizacja: Bytom
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Thalia1faza2
Pojemność silnika: 1500
Rodzaj paliwa: diesel
Województwo: śląskie
Podziękował: 0
Otrzymał: 0
Tak autem jeździł mój teściu.

Co do wybranego mechanika to się z Tobą zgadzam w 100%. Mechaników wybrałem do [tralala]!!!!

Chociaż każdy z polecenia :D

Aczkolwiek miałem nadzieję, że jak ktoś się kryje pod szyldem Bosch Service to jednak wie coś więcej niż tylko wymiana wtryskiwaczy.

Ale cóż wymiana auta już postanowiona, więc czekam już na zamówione auto i pozbywam się Tego.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Hosted by Virtual-World
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group