Forum Renault Clio

SERDECZNIE WITAMY NA FORUM PRZYJAZNYM WSZYSTKIM ŚRODOWISKOM MIŁOŚNIKÓW SAMOCHODÓW W INTERNECIE I POZA NIM
Dzisiaj jest 2018-11-18, 19:52

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: 2014-04-07, 14:16 
Offline
Expert
Expert

Rejestracja: 2014-04-01, 14:15
Posty: 259
Wiek: 24
Płeć: Mężczyzna
Samochód: inny
Pojemność silnika: inna
Rodzaj paliwa: inne
Województwo: wielkopolskie
Podziękował: 0
Otrzymał: 0
Witam czy taki alternator bedzie pasował do mojego clio?
Czy koło pasowe można zmienić? Mam na wąski pasek.
W moim mam skoki napięcia i nie wiem czy do wymiany mam sam regulator napięcia czy bebechy w moim tez są do regeneracji

http://tablica.pl/oferta/alternator-ren ... ad0cb0fa1a


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 2014-04-07, 15:23 
Offline
MODERATOR
MODERATOR
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-03-24, 15:37
Posty: 1166
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Samochód: inny
Pojemność silnika: inna
Rodzaj paliwa: inne
Województwo: małopolskie
Podziękował: 56
Otrzymał: 117
Powinien

_________________
A szyberdach jest?
-Tak, w podłodze.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 2014-04-07, 17:45 
Offline
Supérieur
Supérieur
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-04-01, 23:17
Posty: 1229
Wiek: 34
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Clio1faza2
Pojemność silnika: 1900
Typ silnika: F7P
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: dolnośląskie
Podziękował: 6
Otrzymał: 69
koło pasowe można zmienić

Zanim wymontujesz alternator to wykręć regulator i wymień szczotki, sprawy groszowe


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 2014-04-07, 18:02 
Offline
Expert
Expert

Rejestracja: 2014-04-01, 14:15
Posty: 259
Wiek: 24
Płeć: Mężczyzna
Samochód: inny
Pojemność silnika: inna
Rodzaj paliwa: inne
Województwo: wielkopolskie
Podziękował: 0
Otrzymał: 0
czyli całego regulatora nie musze wymieniać? wystarczą same szczotki?
regulator orginał valeo.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 2014-04-07, 18:04 
Offline
MODERATOR
MODERATOR
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-03-24, 15:37
Posty: 1166
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Samochód: inny
Pojemność silnika: inna
Rodzaj paliwa: inne
Województwo: małopolskie
Podziękował: 56
Otrzymał: 117
Kaspero pisze:
wystarczą same szczotki?
nie sądzę

_________________
A szyberdach jest?
-Tak, w podłodze.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 2014-04-07, 18:06 
Offline
Supérieur
Supérieur
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-04-01, 23:17
Posty: 1229
Wiek: 34
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Clio1faza2
Pojemność silnika: 1900
Typ silnika: F7P
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: dolnośląskie
Podziękował: 6
Otrzymał: 69
wystarczą tylko trzeba mieć na tyle umiejętności aby wylutować stare i wlutować nowe i będzie działać na pewno lepiej niż nowy chińczyk za 30 zł

W niektórych wersjach wystarczy wylutować, w niektórych trzeba kawałek lutu ściąć. No chyba że valeo jest tak zabudowane że się faktycznie nie da

Najpierw wymontuj regulator i zobacz jak wyglądają szczotki i pierścienie ślizgowe, bo jeśli będą ok to problem z czym innym, być może z samym regulatorem i wtedy faktycznie trzeba kupić nowy


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 2014-04-07, 18:16 
Offline
Expert
Expert

Rejestracja: 2014-04-01, 14:15
Posty: 259
Wiek: 24
Płeć: Mężczyzna
Samochód: inny
Pojemność silnika: inna
Rodzaj paliwa: inne
Województwo: wielkopolskie
Podziękował: 0
Otrzymał: 0
to trzeba lutować :/ bede musiał cały regulator kupić bo do lutowania nie mam nerwów. :roll:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 2014-04-07, 18:18 
Offline
Supérieur
Supérieur
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-04-01, 23:17
Posty: 1229
Wiek: 34
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Clio1faza2
Pojemność silnika: 1900
Typ silnika: F7P
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: dolnośląskie
Podziękował: 6
Otrzymał: 69
możesz zlecić to jakiemuś warsztatowi elektrycznemu, więcej niż 10 zł chyba za taką operację by nie wzięli
wylutować pół biedy ale wlutować nowe to trzeba mieć cierpliwość, jak sprężynka wypycha szczotkę ;D

Póki co wyjmij regulator i oceń stan szczotek i pierścieni. Nawet alternatora nie musisz demontować z auta do tej operacji


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 2014-04-14, 06:41 
Offline
Avancé
Avancé
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-04-14, 05:38
Posty: 60
Wiek: 31
Lokalizacja: Luboń
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Clio1faza3
Pojemność silnika: .
Typ silnika: B18FT
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: wielkopolskie
Podziękował: 0
Otrzymał: 0
Kaspero ja włożyłbym jakiś altek nowego typu tak jak ja zrobiłem w BF'ie różnią sie tym, że stary ma moc liczoną na 12v a nowy już na 14v a co za tym idzie, większą wydajność.

Mój ma 110a i żadnych spadków na jałowym a mam duży pobór :)

Jedyny problem to znaleźć tqki o w miarę podobnych otworach montażowych, przełożyć kółko z ew. podkładką i podłaczyć..[/b]


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Hosted by Virtual-World
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group