Forum Renault Clio

SERDECZNIE WITAMY NA FORUM PRZYJAZNYM WSZYSTKIM ŚRODOWISKOM MIŁOŚNIKÓW SAMOCHODÓW W INTERNECIE I POZA NIM
Dzisiaj jest 2018-10-20, 11:41

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Post: 2017-02-12, 21:14 
Offline
Expert
Expert

Rejestracja: 2015-10-20, 19:32
Posty: 111
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Clio2faza2
Pojemność silnika: 1200
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: podkarpackie
Podziękował: 1
Otrzymał: 0
Witam, mierzyłem ostatnio napięcie akumulatora w stanie zupełnego spoczynku, podczas działania silnika i z pełnym obciążeniem typu światła, nawiew, tylna szyba. Ostatnie wskazanie wzbudziło moje wątpliwości bo pomiar wynosił: 11,2V. A gdy piszczy coś co nie jestem w stanie potwierdzić (napinacz? pasek?) to pomiar jest jeszcze mniejszy, poniżej 10V. Bez obciążenia ładuje 13,4V. Sam akumulator ma 12,2V. To chyba, nie jest normalne?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2017-02-12, 21:29 
Offline
MODERATOR
MODERATOR
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-03-24, 15:37
Posty: 1163
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Samochód: inny
Pojemność silnika: inna
Rodzaj paliwa: inne
Województwo: małopolskie
Podziękował: 56
Otrzymał: 111
Być może tylko szczotki do wymiany

_________________
A szyberdach jest?
-Tak, w podłodze.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2017-02-13, 20:38 
Offline
Expert
Expert

Rejestracja: 2015-10-20, 19:32
Posty: 111
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Clio2faza2
Pojemność silnika: 1200
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: podkarpackie
Podziękował: 1
Otrzymał: 0
Teraz pytanie czy tak małe ładowanie, szczególnie podczas piszczenia z okolic paska może być przyczyną wyskakiwania kontrolki spirala? Mniej więcej się to pokrywa. Czy od tego byłaby inna kontrolka?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2017-02-13, 21:33 
Offline
MODERATOR
MODERATOR
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-03-24, 15:37
Posty: 1163
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Samochód: inny
Pojemność silnika: inna
Rodzaj paliwa: inne
Województwo: małopolskie
Podziękował: 56
Otrzymał: 111
lukeboss pisze:
czy tak małe ładowanie, szczególnie podczas piszczenia z okolic paska może być przyczyną wyskakiwania kontrolki spirala?
nie

_________________
A szyberdach jest?
-Tak, w podłodze.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2017-02-13, 22:05 
Offline
Supérieur
Supérieur
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-04-09, 23:37
Posty: 1788
Wiek: 56
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Thalia1faza2
Pojemność silnika: 1500
Typ silnika: K9K
Rodzaj paliwa: diesel
Województwo: śląskie
Podziękował: 302
Otrzymał: 179
lukeboss pisze:
Czy od tego byłaby inna kontrolka?

Tak.

Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2017-02-13, 22:08 
Offline
Expert
Expert

Rejestracja: 2015-10-20, 19:32
Posty: 111
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Clio2faza2
Pojemność silnika: 1200
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: podkarpackie
Podziękował: 1
Otrzymał: 0
To akurat się nie świeci

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2017-02-13, 23:46 
Offline
Expert
Expert

Rejestracja: 2015-10-20, 19:32
Posty: 111
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Clio2faza2
Pojemność silnika: 1200
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: podkarpackie
Podziękował: 1
Otrzymał: 0
Trzeba zlokalizować i usunąć przyczynę piszczenia i ponownie dokonać pomiaru ładowania w takim razie. Może piszczy, bo się ślizga, ale jest w miarę naciągnięty jak uciskam, muszę mega mocno nacisnąć żeby nagiął się 1 cm.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2017-02-14, 07:23 
Offline
MODERATOR
MODERATOR
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-03-24, 15:37
Posty: 1163
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Samochód: inny
Pojemność silnika: inna
Rodzaj paliwa: inne
Województwo: małopolskie
Podziękował: 56
Otrzymał: 111
Zamień pasek lub sprawdź osprzęt

_________________
A szyberdach jest?
-Tak, w podłodze.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2017-02-18, 13:49 
Offline
Supérieur
Supérieur
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-04-01, 23:17
Posty: 1229
Wiek: 34
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Clio1faza2
Pojemność silnika: 1900
Typ silnika: F7P
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: dolnośląskie
Podziękował: 6
Otrzymał: 69
Sprawdź jakie masz ladowanie na samym alternatorze, miernik do głównej śruby pradowej i obudowy alternatora. Jeśli wyniki takie same lub zbliżone do tych na akumulatorze to alternator do roboty jeśli pasek odpowiednio naciagniety

_________________
FIAT - Fatalna Imitacja Auta Turystycznego
Broń KBKB - Krótki Bojowy Kij Bambusowy


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2017-02-22, 21:18 
Offline
Expert
Expert

Rejestracja: 2015-10-20, 19:32
Posty: 111
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Clio2faza2
Pojemność silnika: 1200
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: podkarpackie
Podziękował: 1
Otrzymał: 0
Pasek wymieniony na tej z wersji 8V bo jest mniejszy i bardziej napięty. Ładowanie jest już w normach.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2017-02-22, 21:24 
Offline
Supérieur
Supérieur
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-04-01, 23:17
Posty: 1229
Wiek: 34
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Clio1faza2
Pojemność silnika: 1900
Typ silnika: F7P
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: dolnośląskie
Podziękował: 6
Otrzymał: 69
Czyli winny był po prostu zbyt luźny pasek?

_________________
FIAT - Fatalna Imitacja Auta Turystycznego
Broń KBKB - Krótki Bojowy Kij Bambusowy


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2017-02-22, 21:31 
Offline
Expert
Expert

Rejestracja: 2015-10-20, 19:32
Posty: 111
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Clio2faza2
Pojemność silnika: 1200
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: podkarpackie
Podziękował: 1
Otrzymał: 0
Póki co tak można stwierdzić. Jak zapiszczy to dam znać

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2018-04-17, 12:07 
Offline
Expert
Expert

Rejestracja: 2015-10-20, 19:32
Posty: 111
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Clio2faza2
Pojemność silnika: 1200
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: podkarpackie
Podziękował: 1
Otrzymał: 0
Po regeneracji alternatora mija pół roku, wszystko bylo ok ładowanie w granicach ~14V. Teraz jest to około 12,5V (ładowanie). Możliwe, że to przez stary akumulator, który już w spoczynku ma ~11,8V? Czy wynika to z czego innego?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2018-04-17, 14:46 
Offline
Expérimenté
Expérimenté

Rejestracja: 2015-09-24, 21:59
Posty: 678
Płeć: Mężczyzna
Samochód: inny
Pojemność silnika: inna
Rodzaj paliwa: inne
Województwo: kujawsko-pomorskie
Podziękował: 123
Otrzymał: 129
To w dalszym ciągu wina alternatora, akumulator gromadzi prąd nie odpowiada za napięcie ładowania.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2018-04-20, 13:38 
Offline
Expert
Expert

Rejestracja: 2015-10-20, 19:32
Posty: 111
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Clio2faza2
Pojemność silnika: 1200
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: podkarpackie
Podziękował: 1
Otrzymał: 0
Też od czasu do czasu wycieram z podstawy akumulatora zaschniety elektrolit. To się nie objawia tym przypadkiem że właśnie było za wysokie ładowanie? A mam ładowanie, mimo regeneracji altka 12-13V? Czy po prostu akumulator "na śmietnik"?

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Hosted by Virtual-World
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group