Forum Renault Clio

SERDECZNIE WITAMY NA FORUM PRZYJAZNYM WSZYSTKIM ŚRODOWISKOM MIŁOŚNIKÓW SAMOCHODÓW W INTERNECIE I POZA NIM
Dzisiaj jest 2018-10-20, 11:23

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Post: 2017-02-11, 13:13 
Offline
MODERATOR
MODERATOR
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-03-24, 10:06
Posty: 1170
Lokalizacja: w toku
Płeć: Mężczyzna
Samochód: inny
Pojemność silnika: inna
Typ silnika: 700 KM
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: śląskie
Podziękował: 59
Otrzymał: 121
Immo nie zabrania kręcenia immo nie daje zapłonu. Masz problem z elektryką. Masy wtyczki ... Może się na to nakładać problem z cewką w kluczyku ale rozrusznik powinien kręcić nawet jak immo nie rozpozna kluczyka.
Może coś pomóc soft który czyta całe auto a nie tylko silnik bo sterowników jest więcej.
Jak podłączę moją Renówkę to zrobię foto ile jest sterowników w aucie


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2017-02-11, 15:59 
Offline
Expert
Expert

Rejestracja: 2015-10-20, 19:32
Posty: 111
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Clio2faza2
Pojemność silnika: 1200
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: podkarpackie
Podziękował: 1
Otrzymał: 0
T.Raven pisze:
rozrusznik powinien kręcić nawet jak immo nie rozpozna kluczyka.


Wyciągnąłem baterie z kluczyka i jest identyczna sytuacja jak na filmiku, czyli miga szybko Immo i cyka, ale już nie kręci, nawet za drugim, czy X razem bez baterii. Po włożeniu spowrotem baterii kręci i odpala. Wymieniłem baterię na nową.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2017-02-11, 20:03 
Offline
MODERATOR
MODERATOR
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-03-24, 10:06
Posty: 1170
Lokalizacja: w toku
Płeć: Mężczyzna
Samochód: inny
Pojemność silnika: inna
Typ silnika: 700 KM
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: śląskie
Podziękował: 59
Otrzymał: 121
Gdyby immo odcinało rozruch to by nie cykał automat rozrusznika to zbieg okoliczności. Jak znasz zasadę działania automatu rozrusznika to zrozumiesz. Chyba że piszesz o cykaniu przekaźników


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2017-02-11, 21:28 
Offline
Expert
Expert

Rejestracja: 2015-10-20, 19:32
Posty: 111
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Clio2faza2
Pojemność silnika: 1200
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: podkarpackie
Podziękował: 1
Otrzymał: 0
Narazie zamieniam miejscami przekaźniki. Dodatkowo bateria kluczyka wymieniona. Zobaczymy co będzie. Też dziwne, że to występuje tylko jak jest mróz.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2017-02-11, 22:04 
Offline
MODERATOR
MODERATOR
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-03-24, 10:06
Posty: 1170
Lokalizacja: w toku
Płeć: Mężczyzna
Samochód: inny
Pojemność silnika: inna
Typ silnika: 700 KM
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: śląskie
Podziękował: 59
Otrzymał: 121
Podejrzewam brak kontaktu na masach. Renault ma delikatne polączenia i warto raz w roku rozpiąć i zapiąć przynajmniej te na silniku. Co do rozrusznika warto sprawdzić pleciąnkę nadwozie silnik pod nadkolem lewym.
Generalnie w swoich samochodach montuję dodatkową plecionkę w górnej części silnika z malucha kosztuje grosze a jej umiejscowienie planuję tak by było wolne od zabrudzeń i śniedzi


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2017-02-12, 03:51 
Offline
Supérieur
Supérieur
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-04-01, 23:17
Posty: 1229
Wiek: 34
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Clio1faza2
Pojemność silnika: 1900
Typ silnika: F7P
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: dolnośląskie
Podziękował: 6
Otrzymał: 69
lukeboss pisze:
Termi pisze:
Postaram się zernkąć który przekaźnik odpowiada za rozrusznik, podam Ci piny które zewrzesz na stałe i wtedy będziesz testował.


Może być to zwarte na stałe?


Wybacz, nie miałem czasu zobaczyć który to przekaźnik, ale zerknij na www.autogenius.info.

Czy może być to zwarte na stałe? Może. Tylko na wszelki wypadek miej auto na luzie zanim to testowo zewszesz. Chodzi o to, abyś zmostkował dwa piny wykonawcze tego przekaźnika. Czyli te dwa piny w poprzek. Nie mostkuj tylko tych pinów wzdłuż bo ujarasz sterownik silnika. Najlepiej na googlach obadaj sobie schemat elektryczny tego przekaźnika (mały standardowy). Żebyś po prostu był pewny co mostkujesz i nic nie uszkodził.

_________________
FIAT - Fatalna Imitacja Auta Turystycznego
Broń KBKB - Krótki Bojowy Kij Bambusowy


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2017-02-12, 08:08 
Offline
MODERATOR
MODERATOR
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-03-24, 10:06
Posty: 1170
Lokalizacja: w toku
Płeć: Mężczyzna
Samochód: inny
Pojemność silnika: inna
Typ silnika: 700 KM
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: śląskie
Podziękował: 59
Otrzymał: 121
Zmostkowanie pinów wykonawczych spowoduje że rozrusznik zacznie kręcić więc nie można tego robić na stałe bo się go spali. Trzeba zewrzeć styki i jeśli rozrusznik zacznie kręcić to obwód ok. Jeśli nie a tylko cyknie to automat do wymiany a jeśli cisza sprawdzamy zasilanie. To są dwa obwody jeden wykonawczy aku - przekaźnik - rozrusznik a drugi sterowanie aku - stacyjka - przekaźnik.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2017-02-12, 21:30 
Offline
Avancé
Avancé

Rejestracja: 2015-08-20, 20:15
Posty: 77
Wiek: 25
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Clio2faza2
Pojemność silnika: 1400
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: łódzkie
Podziękował: 0
Otrzymał: 2
Ok samochód stał dwa dni w zasadzie. Oczywiście po przekręceniu kluczyka rozrusznik nie zareagował ale słychać bzyczenie (ojciec mówi ze to automat chodzi ale nie załącza sie rozrusznik ). Po drugiej próbie auto odpaliło ale momentalnie zgasło. Kolejna próba, odpaliła i juz chciał gasnąć ale leciutko dotknąłem gazu i wszystko cacy. Chodzi równiutko i ładnie. Ręce juz trochę opadają.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2017-02-13, 09:20 
Offline
MODERATOR
MODERATOR
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-03-24, 10:06
Posty: 1170
Lokalizacja: w toku
Płeć: Mężczyzna
Samochód: inny
Pojemność silnika: inna
Typ silnika: 700 KM
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: śląskie
Podziękował: 59
Otrzymał: 121
Bzycznie to przekaźnik automat cyka


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2017-02-13, 10:19 
Offline
Avancé
Avancé

Rejestracja: 2015-08-20, 20:15
Posty: 77
Wiek: 25
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Clio2faza2
Pojemność silnika: 1400
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: łódzkie
Podziękował: 0
Otrzymał: 2
Zaczne od przeczyszczenia mas i tej wsuwki na bendixie. Zobaczymy.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2017-02-22, 01:33 
Offline
Supérieur
Supérieur
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-04-01, 23:17
Posty: 1229
Wiek: 34
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Clio1faza2
Pojemność silnika: 1900
Typ silnika: F7P
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: dolnośląskie
Podziękował: 6
Otrzymał: 69
T.Raven pisze:
Zmostkowanie pinów wykonawczych spowoduje że rozrusznik zacznie kręcić więc nie można tego robić na stałe bo się go spali. Trzeba zewrzeć styki i jeśli rozrusznik zacznie kręcić to obwód ok. Jeśli nie a tylko cyknie to automat do wymiany a jeśli cisza sprawdzamy zasilanie. To są dwa obwody jeden wykonawczy aku - przekaźnik - rozrusznik a drugi sterowanie aku - stacyjka - przekaźnik.


Clio 2 ma osobny przekaźnik do rozrusznika i nie jest to typowy przekaźnik rozrusznika, że zwierając jego styki uruchamia się rozrusznik. Jest to jakby dodatkowy przekaźnik zabezpieczający, coś jak immo. Zwierając jego styki nawet na zapłonie nic się nie stanie. Przy sprawnym układzie, wyjmując ten przekaźnik, rozrusznik nie zakręci po przekręceniu stacyjki na rozruch.

_________________
FIAT - Fatalna Imitacja Auta Turystycznego
Broń KBKB - Krótki Bojowy Kij Bambusowy


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2017-03-14, 19:07 
Offline
Expert
Expert

Rejestracja: 2015-10-20, 19:32
Posty: 111
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Clio2faza2
Pojemność silnika: 1200
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: podkarpackie
Podziękował: 1
Otrzymał: 0
Najlepsze jest to, że gdy występuje ten problem i nie mogę x razy odpalić to włożenie interfejsu obd2 pomaga i od razu odpala. Może to coś pomoże?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2017-03-14, 20:53 
Offline
MODERATOR
MODERATOR
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-03-24, 15:37
Posty: 1163
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Samochód: inny
Pojemność silnika: inna
Rodzaj paliwa: inne
Województwo: małopolskie
Podziękował: 56
Otrzymał: 111
Przerobienie rozrusznika na przycisk

_________________
A szyberdach jest?
-Tak, w podłodze.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2017-03-14, 21:12 
Offline
Expert
Expert

Rejestracja: 2015-10-20, 19:32
Posty: 111
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Clio2faza2
Pojemność silnika: 1200
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: podkarpackie
Podziękował: 1
Otrzymał: 0
Jest jakiś poradnik jak to zrobić?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2017-04-11, 10:03 
Offline
Débutant
Débutant

Rejestracja: 2017-01-23, 09:31
Posty: 46
Płeć: Nie określono
Samochód: Renault
Pojemność silnika: 2000
Typ silnika: b
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: mazowieckie
Podziękował: 0
Otrzymał: 1
U mnie tak się działo, gdy miałem problem z immobilizerem.

_________________
Wz


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2017-04-11, 11:56 
Offline
Expert
Expert

Rejestracja: 2015-10-20, 19:32
Posty: 111
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Clio2faza2
Pojemność silnika: 1200
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: podkarpackie
Podziękował: 1
Otrzymał: 0
waldesz pisze:
U mnie tak się działo, gdy miałem problem z immobilizerem.

I co zrobiłeś?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2017-11-28, 20:27 
Offline
Débutant
Débutant

Rejestracja: 2014-08-10, 07:53
Posty: 19
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Clio2faza3
Pojemność silnika: 1500
Rodzaj paliwa: diesel
Województwo: małopolskie
Podziękował: 0
Otrzymał: 0
bezpiecznik 25A nie styka w skrzynce bezpieczników


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2017-12-29, 15:17 
Offline
Expert
Expert

Rejestracja: 2015-10-20, 19:32
Posty: 111
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Clio2faza2
Pojemność silnika: 1200
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: podkarpackie
Podziękował: 1
Otrzymał: 0
Dokładnie wygląda to tak jak na filmiku (można włączyć napisy):
https://www.youtube.com/watch?v=GxXoQ1eJGAI

Mój sposób jak zgasić immo, żeby odpalić w ogóle pojazd.
Najpierw immo miga szybciej niż zwykle powinno, wystarczy próbować odpalić, aby z migającej diody immo świecił stale. Zapłon jest zablokowany. Na tym poziomie przekręcenia kluczyka dokręcam go jakby do końca, robie to kilkanaście razy, słychać te cyknięcia. Dopiero teraz przekręcam kluczyk w dół, pozniej zwyczajnie do góry, czekam aż znikną kontrolki, immo też znika i mogę odpalić. Co to może być?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2018-03-13, 20:34 
Offline
Expert
Expert

Rejestracja: 2015-10-20, 19:32
Posty: 111
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Clio2faza2
Pojemność silnika: 1200
Rodzaj paliwa: benzyna
Województwo: podkarpackie
Podziękował: 1
Otrzymał: 0
Znalazłem jeszcze jeden sposób na pozbycie się migającej kontrolki immo, zaczerpnięty z francuskich filmików z YT użytkowników Renault. Otóż przy migającym immo wciskają i trzymają wciśnięty przycisk na pilocie kluczyka i przekręcają kluczyk o jeden poziom w dół i znowu w górę ciągle trzymając... i immo wtedy gaśnie. Zna ktoś takie czary? Z czego to wynika? Jaka wtedy zachodzi operacja?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Hosted by Virtual-World
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group