Forum Renault Clio

SERDECZNIE WITAMY NA FORUM PRZYJAZNYM WSZYSTKIM ŚRODOWISKOM MIŁOŚNIKÓW SAMOCHODÓW W INTERNECIE I POZA NIM
Dzisiaj jest 2019-06-26, 15:33

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: 2018-05-10, 22:56 
Offline
Supérieur
Supérieur
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-04-09, 23:37
Posty: 1901
Wiek: 57
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Thalia1faza2
Pojemność silnika: 1500
Typ silnika: K9K
Rodzaj paliwa: diesel
Województwo: śląskie
Podziękował: 367
Otrzymał: 237
Mam problem z włączaniem, a raczej wyłączaniem obiegu wewnętrznego powietrza w Thalii 1 (z 2005r.).

Obrazek

Kiedy nacisnę ten prawy dolny przycisk od sterowania wewnętrznym obiegiem powietrza, to zostaje on podświetlony i obieg wewnętrzny się zamyka. A jak go ponownie nacisnę, to podświetlenie przycisku gaśnie, ale obieg wewnętrzny się nie otwiera (dawniej, otwieranie i zamykanie było słychać takim lekkim "stukiem klapki"). Czasami pomaga kilkukrotne włączenie i wyłączenie obiegu (tj. przyciskanie tego w/w przycisku), żeby obieg wewnętrzny się otworzył. Obawiam się, że przy następnym włączeniu obiegu wewnętrznego, tak już zostanie i nie będzie możliwości wyłączenia go przyciskiem.
Nie wiem czy to np. problem z zaśniedziałymi stykami, silniczkiem czy mechanizmem "klapki".
Jak sobie poradzić z tym problemem :?: Gdzie i co sprawdzić (co ew. trzeba zdemontować)?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2018-05-12, 06:02 
Offline
Expérimenté
Expérimenté
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2015-09-24, 21:59
Posty: 764
Wiek: 35
Płeć: Mężczyzna
Samochód: inny
Pojemność silnika: inna
Rodzaj paliwa: inne
Województwo: kujawsko-pomorskie
Podziękował: 161
Otrzymał: 194
Bogdan miałem podobnie...rozlatuje się zębatko w silniczku regulacji cyrkulacji wewnętrznej. Na początku stuki, potem przycięcia a na koniec było słychać już tylko sam silniczek. Na początek warto przeczyścić piny w silniczku i posłuchać go jak pracuje. Dojście do niego jest katastrofalne o ile jego wymontowanie nie stanowi problemu to montaż zajął mi dobrą godzinę. Znajduje się on za dmuchawą po prawej stronie, aby się dostać do niego musisz zdemontować dmuchawę. Zamontowany jest na dwie śruby na klucz 7 mm. Dostęp do śrub jest po wyjęciu wentylatora. Jak włożysz do środka rękę to go wyczujesz bo idą do niego id góry dwa przewody- żółty i niebieski.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2018-05-12, 20:20 
Offline
Supérieur
Supérieur
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-04-09, 23:37
Posty: 1901
Wiek: 57
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Thalia1faza2
Pojemność silnika: 1500
Typ silnika: K9K
Rodzaj paliwa: diesel
Województwo: śląskie
Podziękował: 367
Otrzymał: 237
Pejo dzięki za info :ok:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Hosted by Virtual-World
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group