Forum Renault Clio

SERDECZNIE WITAMY NA FORUM PRZYJAZNYM WSZYSTKIM ŚRODOWISKOM MIŁOŚNIKÓW SAMOCHODÓW W INTERNECIE I POZA NIM
Dzisiaj jest 2018-12-13, 07:14

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: 2018-05-22, 17:02 
Offline
Expert
Expert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2016-02-26, 23:00
Posty: 164
Lokalizacja: Centrum Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Thalia1faza3
Pojemność silnika: 1200
Typ silnika: D4F
Rodzaj paliwa: LPG
Województwo: śląskie
Podziękował: 10
Otrzymał: 24
Witam.

Mam problem z dobraniem półosi do mojego samochodu.

Prawa półoś miała i ma obecnie bicie, teraz dodatkowo "strzela",jest luz na wewnętrznym przegubie.

Zamówiłem w Aparts półoś
GSP 250263
Strona zabudowy: z prawej
Ilość zębów, obręcz ABS: 44
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 23
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]: 52.2
Długość [mm]: 723.5

Na długość jest identyczna,pierścień ABS taki sam,uzębienie identyczne, ale średnica i długość przegubu zewnętrznego jest większa niż w oryginale.
Oryginał ma fi 77mm, a GSP 85.

Problem jest w tym że zamiennik koliduje, w miejscu gdzie jest mocowanie zwrotnicy z kolumną amortyzatora.
Jeślibym to na siłę skręcił to manszeta będzie ocierać o amortyzator/zwrotnicę.

Numer oe oryginału 8200240430
Oryginalna półoś jest bez trzpienia przy przegubie wewnętrznym.

https://1drv.ms/f/s!AtHZJFjVcfkeiPls1xHZ4jeQnRwyFA

Szukam zamiennika który będzie pasował.
VIN VF1LB2U0536425778

_________________
AKUMULATORY fakty i mity
Oleje
Nakarm głodne dziecko Obrazek
fotopolska.eu
dadrl polska


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2018-05-22, 17:53 
Offline
MODERATOR
MODERATOR
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-03-24, 15:37
Posty: 1170
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Samochód: inny
Pojemność silnika: inna
Rodzaj paliwa: inne
Województwo: małopolskie
Podziękował: 56
Otrzymał: 120
1082 00 571 880 za 210

_________________
A szyberdach jest?
-Tak, w podłodze.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2018-11-10, 16:58 
Offline
Expert
Expert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2016-02-26, 23:00
Posty: 164
Lokalizacja: Centrum Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Thalia1faza3
Pojemność silnika: 1200
Typ silnika: D4F
Rodzaj paliwa: LPG
Województwo: śląskie
Podziękował: 10
Otrzymał: 24
Odświeżam temat.

Półoś prawa, oryginał sprowadziłem prosto z Francji, wyszło 10zł taniej niż w Polsce z Lobro, ale to nieistotne.
Wymieniłem, nie ma bicia na półosi.

Wymieniałem łożysko i piastę.

Dalej mam bicie koła.

Co może powodować bicie koła ? Brak mi pomysłów.

_________________
AKUMULATORY fakty i mity
Oleje
Nakarm głodne dziecko Obrazek
fotopolska.eu
dadrl polska


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2018-11-12, 21:49 
Offline
Expérimenté
Expérimenté
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-04-15, 08:28
Posty: 646
Wiek: 30
Lokalizacja: Boat
Płeć: Mężczyzna
Samochód: inny
Pojemność silnika: 2000
Typ silnika: DW10C@163BHP/340Nm
Rodzaj paliwa: diesel
Województwo: łódzkie
Podziękował: 43
Otrzymał: 49
Opona z jajem? Felga gdzieś podbita? Tarcza hamulcowa krzywa?

_________________
Były:
Escort 1997, SpaceStar 2001, Pug 1007 2006 ,Brava 2008, Fiesta 2009, Octavia tour 2010, Clio 2PH3 2004
Są:
Ford Mondeo (MK IV) 2011 2.0 TDCI 163HP340Nm - Połykacz kilometrów
Ford Fiesta 2017 (MK VII) 1.4PB 96HP125Nm - Miejski [tralala]


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2018-11-13, 10:19 
Offline
ZAŁOŻYCIEL
ZAŁOŻYCIEL
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-02-24, 14:31
Posty: 2449
Wiek: 56
Lokalizacja: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Renault
Pojemność silnika: 1500
Rodzaj paliwa: diesel
Województwo: śląskie
Podziękował: 208
Otrzymał: 134
robson pisze:
Odświeżam temat.

Półoś prawa, oryginał sprowadziłem prosto z Francji, wyszło 10zł taniej niż w Polsce z Lobro, ale to nieistotne.
Wymieniłem, nie ma bicia na półosi.

Wymieniałem łożysko i piastę.

Dalej mam bicie koła.

Co może powodować bicie koła ? Brak mi pomysłów.

ważyłeś koła bez demontażu :?:

_________________
http://www.klubrenaultclio.pl
Razem 185 koni i 1 pies
Na forum Renault Clio od 2004 roku
Potrzebujesz porady dotyczącej CB radia :?:
Kliknij w logo poniżej:

Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2018-11-13, 18:13 
Offline
Expert
Expert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2016-02-26, 23:00
Posty: 164
Lokalizacja: Centrum Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Thalia1faza3
Pojemność silnika: 1200
Typ silnika: D4F
Rodzaj paliwa: LPG
Województwo: śląskie
Podziękował: 10
Otrzymał: 24
Tarcze i klocki nowe, w sierpniu wymieniałem.

Czekam na czujnik zegarowy, to w sobotę pomierzę.

Bicie koła z oponą widać gołym okiem, mam gołą felgę alu bez opony to na czujniku wyjdzie gdzie bije "pod obciążeniem"

Bez koła, bicia nie widać na tarczy, a z kolei u wulkanizatora ostatnim razem , wulkanizator stwierdził że z kołem i oponą wszystko w porządku. Więc coś jest krzywe a ujawnia się pod obciążeniem.

Ostatnim razem jak zamieniłem miejscami koła "zimówki" to dalej biło.
Więc półoś poszła na wymianę, bo z kołem i bez koła było bicie na półosi.

Na myśl przychodzi mi wielowypust w skrzyni biegów, ale to już ostateczność.

_________________
AKUMULATORY fakty i mity
Oleje
Nakarm głodne dziecko Obrazek
fotopolska.eu
dadrl polska


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2018-11-14, 16:17 
Offline
Expérimenté
Expérimenté
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2014-04-15, 08:28
Posty: 646
Wiek: 30
Lokalizacja: Boat
Płeć: Mężczyzna
Samochód: inny
Pojemność silnika: 2000
Typ silnika: DW10C@163BHP/340Nm
Rodzaj paliwa: diesel
Województwo: łódzkie
Podziękował: 43
Otrzymał: 49
A kiedy koła były wyważane na dobrej maszynie?

_________________
Były:
Escort 1997, SpaceStar 2001, Pug 1007 2006 ,Brava 2008, Fiesta 2009, Octavia tour 2010, Clio 2PH3 2004
Są:
Ford Mondeo (MK IV) 2011 2.0 TDCI 163HP340Nm - Połykacz kilometrów
Ford Fiesta 2017 (MK VII) 1.4PB 96HP125Nm - Miejski [tralala]


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 2018-11-16, 21:37 
Offline
Expert
Expert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2016-02-26, 23:00
Posty: 164
Lokalizacja: Centrum Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego
Płeć: Mężczyzna
Samochód: Thalia1faza3
Pojemność silnika: 1200
Typ silnika: D4F
Rodzaj paliwa: LPG
Województwo: śląskie
Podziękował: 10
Otrzymał: 24
Zmierzyłem bicie na tarczy hamulcowej, na krawędzi i na kołnierzu.
Jest lekkie bicie 0,2 mm w pionie.
Bicie boczne nie całe 0,01 mm.

Koła zmienione, na razie nic nie czuć.

_________________
AKUMULATORY fakty i mity
Oleje
Nakarm głodne dziecko Obrazek
fotopolska.eu
dadrl polska


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Hosted by Virtual-World
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group